STYPENDIUM PREZESA RADY MINISTRÓW!

W miniony piątek (15 grudnia 2017 r.) 133 osoby z naszego regionu odebrał z rąk wojewody świętokrzyskiej Agaty Wojtyszek i świętokrzyskiego kuratora oświaty Kazimierza Mądzika stypendia Prezesa Rady Ministrów. Miło nam poinformować, że wśród nagrodzonych z naszej Szkoły jest uczeń klasy 3AB Michał Bąba. GRATULUJEMY!!!  Czytaj więcej: http://www.echodnia.eu/swietokrzyskie/wiadomosci/region/a/najlepsi-uczniowie-ze-swietokrzyskiego-odebrali-stypendia-premiera-zobacz-kto-i-ile-dostal-zdjecia-wideo,12772298/

Kampania Białej Wstążki w ZSI

Uczniowie ZSI pod opieką Pani Izabeli Lis uczestniczyli w międzyszkolnym konkursie literackim „Nie krzywdź a nie będziesz krzywdzony”. Justyna Pyszczyńska (kl. 2 CT) zdobyła III miejsce, a Maciej Bandura (kl. 2 CT) – wyróżnienie. Uczniowie klas pierwszych brali udział w warsztatach z psychologiem na temat przemocy w rodzinie. W dniu 28 listopada b. r. uczniowie […]

KONKURS „MATEMATYCZNE PREZENTACJE MULTIMEDIALNE”

III Edycja Konkursu  „MATEMATYCZNE PREZENTACJE MULTIMEDIALNE” dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych. TEMAT KONKURSU: FUNKCJA LINIOWA Celem konkursu jest rozwijanie zainteresowań matematyką i informatyką poprzez: pogłębianie wiedzy matematycznej i informatycznej, rozwijanie umiejętności matematycznych zgodnie z nową podstawą programową, rozumowanie i zastosowanie nabytej wiedzy do  rozwiązywania problemów, wykorzystanie narzędzi informatycznych do przedstawiania problemów matematycznych. Więcej informacji na stronie: […]

KONKURS MATEMATYCZNY „LICZBY RZECZYWISTE I WYRAŻENIA ALGEBRAICZNE”

Organizatorem konkursu „LICZBY RZECZYWISTE I WYRAŻENIA ALGEBRAICZNE” jest Samorządowy Ośrodek Doradztwa Metodycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach. Celem konkursu jest: popularyzacja wiedzy i umiejętności matematycznych wśród uczniów szkół ponadgimnazjalnych, zachęcanie młodzieży do rozwiązywania zadań matematycznych, które często pojawiają się w arkuszach maturalnych, kształtowanie u uczniów nawyków rozwiązywania zadań matematycznych, w których uczeń prowadzi proste rozumowanie, […]